2009-11-08
 21:34:40

091108

Hej alla glada!

De senaste två dagarna har jag inte gjort så mycket, har varit väldigt seg och känt mig allmänt trött. Igår var jag och red med dem på KRIS, något jag aldrig gjort förr. Det var en riktigt mäktig upplevelse och någonting jag gärna gör igen. (bilder kommer sen) Efter det var vi nere i KRIS-lokalen och minglade lite, pratade med lite folk och så.. Senare på kvällen blev jag bjuden på middag hemma hos Leon. De hade gjort kycklingklubbor med ris, underbart gott! Avslutade den kvällen med att kolla på Psyco, missade dock slutet.

Idag har jag bara kollat på Kalla fakta och Dansbandskampen, hahaha! Det där lät riktigt tråkigt! Nu ska jag i alla fall ut på en liten promenad, rensa tankarna, få lite frisk luft och köpa massa godis från hemköp. Vi får se hur kvällen slutar sedan ;)

Kommentera mera nu pojkar och flickor! <3

(Bild från min senaste resa till Stockholm i September)


Mysan
PUBLICERAT: 2009-11-08, 21:46:12 | URL: http://falkesand.blogspot.com

haha Besim du är go du



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: