2009-11-06
 00:26:04

I'm back bitcheeees..

Tja bloggen!
Jag har nu varit väldigt inaktiv vad gäller bloggen detta pga olika anledningar. Jag har haft mycket att tänka på och bloggen har tyvärr inte blivit prioriterad. Nu däremot ska det fan vända men man vill ju ha lite respons så att man vet att någon läser så sätt igång och kommentera nu så att jag blir taggad på att skriva!

Nu över till andra saker, vad har jag gjort idag? Idag vaknade jag alldeles för sent, blivit många sena nätter vilket lett till att jag vänt på dygnet och vaknar när det är kolsvart ute. Jag började iaf dagen (läs: kvällen) med att ta en varm och skön dusch, bästa sättet att vakna på. Pontus kom sen och hälsade på lite, länge sen man såg den snubben... Drog sedan vidare till min syster och lekte lite med min älskade Leon .. Just nu sitter jag hos min andra syster och surfar runt lite på nätet, har inte haft internet hemma på ett tag så man tar varje chans man får till att gå in på Farmville, haha!

Kollade förövrigt på Surrogate igår, tyckte den var riktigt bra faktiskt. Fina effekter och rätt så bra handling. Väntar dock spänt på biopremiären av filmen 2012, den verkar otroligt spännande och det är sådana typer av filmer jag fastnar för..

Ni får ha det så bra fuckeeeers!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: