2009-10-02
 06:16:48

Kuligt som f*n!

The Landlord from Will Ferrell



Har slarvat med att blogga tycker jag.. Har haft fullt upp med att plugga osv :), men det ska inte vara någon ursäkt framöver! Idag blir det festafestafesta!! Ska försöka komma bort lite från allt skit och försöka bygga upp mitt självförtroende. Hoppas helgen får min sömn i balans. Någon mer än jag som har svårt att sova? Har vänt på dygnet totalt men ska försöka vända tillbaka det..

Blev glad av att se att folk gillar att läsa min blogg! En betydlig ökning har det blivit.. Vi börjar närma oss 100 unika besökare/dag. Fast dåligt med kommentarer tycker jag, KOMIGEN NU!!

Fan vad jag garvade när jag såg Idol idag, men samtidigt hade jag lite medkänsla.. Om ni spolar fram till 10:25 så får ni se!


galen
PUBLICERAT: 2009-10-06, 17:54:45

HAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: