2009-09-14
 15:25:48

Hej alla bloggläsare..

Jag har från och med nu bestämt mig att börja blogga. Jag tycker att det är väldigt roligt att berätta om det man har varit med om samt vad ens intresse är inom olika genrer. Jag hade tänkt att börja med lite bildvisning och en kort presentation av mig själv. Bilderna nedan är från min vistelse i Stockholm. Kommentera gärna!


Mitt namn är Besim Zeneli. Jag är 20 år gammal och bor i sommarstaden Halmstad där jag trivs bäst. Under mina år har jag spelat mycket fotboll. Det har varit min största passion! Eftersom det nu har blivit en väldigt stor konkurrens inom fotbollen osv. så har jag bestämt att lägga ner spelandet. Det finns så mycket annat här i livet, fast fotbollen kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Förutom fotbollen älskar jag att umgås med mina vänner, familjen och annat knasigt folk! Jag har inget speciellt umgänge, jag hatar att man grupperar de man är med osv. Jag är väldigt öppen av mig själv, säger vad jag tycker. Hatar folk som ljuger och som inte är sig själva.
Jag är känd för min psykosida, haha, är väldigt kreativ med andra ord. Älskar humoristiska personer, själv driver man väldigt mycket och jag bara älskar det. Det är jag helt enkelt! Tog studenten år -08, gick den Naturvetenskapliga linjen. Efter gymnasiet har jag småjobbat på lite olika ställen. Under sommaren -09 (detta året), så har jag arbetat som vårdbiträde. Aldrig haft så roligt på något annat jobb än där.
Min musiksmak är helt klart RAP. Favoritartist just nu är helt klart Lil'Wayne. Mrs. Officier med Lil'Wayne nedan.


Anonym
PUBLICERAT: 2009-09-14, 16:09:43 | URL: http://pepsiii.blogg.se/

haha sötnos, har du skaffat blogg?:)


Saga
PUBLICERAT: 2009-09-14, 16:12:04 | URL: http://sagapaga.blogg.se/

Du föll säkert för grupptrycket från min blogg, haha!

Nej men nice, jag ska läsa din blogg! :D


Lisa mirkovsi
PUBLICERAT: 2009-09-14, 22:55:07

Du har en väldigt bra blogg ska du veta. lycka till i fortsättningen


Andress polsmii
PUBLICERAT: 2009-09-14, 22:55:59

riktigt nice. fina bilder


sarah
PUBLICERAT: 2009-09-15, 18:59:25 | URL: http://saraahbille.blogg.se/

söt blogg bess :D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: