2009-09-17
 03:03:03

Hemma nu..

(kortfattat)

Sov hos min bror i göteborg, hade det relativt trevligt och nu är jag hemma. Hursomhelst så var dagen rätt så usel senare mot kvällen. Börjar bli trött på folk som tror saker.. att man har den relationen med en fastän läget inte är så. Jag har blivit trött på folk som tror sig och har den "Head Held High"-looken, även personer som tror att allt ska ordna sig fastän det inte kommer göra det.

Jag är otroligt trött på personer som söker uppmärksamhet. Jag är ENORMT trött på personer som inte är en själv, jag menar hur svårt kan det vara?! När man är sig själv så behöver man inte känna att "ohh shit, det här måste jag göra bara för att alla andra gör det".. Man ska inte behöva anstränga sig eller klä sig på något speciellt vis. Nog skrivet om det, vill inte tråka ut er. Såg precis slut på filmen The Last King Of Scotland. Den var otroligt bra tycker jag, speciellt skådespelarna och handlingen av filmen. Rekommenderar den verkligen!

Ska avrunda det hela med en randombild..

Jag
cfw :/


sarah
PUBLICERAT: 2009-09-17, 22:27:08 | URL: http://saraahbille.blogg.se/

fin design bessiiim :D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: