2009-09-28
 20:39:22

I sverige har vi det relativt kall..

..iaf just nu och speciellt när det blåser som det gör! Man ska inte klaga för vi har det bra iaf! Idag har jag inte gjort så mycket. Varit på trafikskolan och bokat in några lektioner osv. Sedan var jag med Petra och Carro, snackade om saker som hade hänt och hade det allmänt trevligt. Är ganska hungrig just nu, funderar på att äta en stor kebabpizza eller något. Nu är det bara kvällen som återstår.. lite Idol på det kanske?

Stay Tuned~


Saga
PUBLICERAT: 2009-09-28, 21:03:07 | URL: http://sagapaga.blogg.se/

Svar: Låt mig vara låg och barnslig. Låt mig skriva och länka hur fan jag vill. Gå inte in och läs min blogg om det stör dig.



Det råkar vara så att jag iallafall har lite vett i skallen och kan tänka klart. Jag vet vad jag gör och jag mår bra. Och i den situationen ger jag fan i hur "B" du tycker att jag är :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: