2009-09-29
 23:36:38

MEN VAFAN?

Idag har jag varit med min kompishar Carro och Petra, galna brudar! Vi kollade på WILDCHILD och smokade tills vi blev crackade hahaha.. Ne skämt å sido :P Vi snackade om allmänt dumma saker som t.ex. ovighet, och om man inte stretchar ordentligt efter ett pass kan man inte sära på bena, det kunde iaf inte Carro.

Jag lekte en massa med mitt hjärta idag (Leon, systerson).. Helt underbar är HAN! Börjar lära honom att gåå och saker, ojojoj! Det roliga med honom är att han är översmart.. När man sjunger låten Knock You Down till honom så börjar han gråta haha.. Hade tänkt att filma in det, rätt så underhållande ni vet ;) (skadeglädje haha).. Jag vet att det finns folk som inte gillar barn, snarare hatar barn. Jag förstår mig inte på dem alls.. Visst kan nog bli väldigt svårt när man ska uppforsta ett barn själv men i slutändan tror jag det är värt det!


Leon då har var någon vecka gammal bara.. Just nu är han 8 månader!


Måste också tillägga att Magnus Betnér är en riktigt bra komiker. Var uppe inatt och kollade på Tal till nationen och vad ska man säga, så jävla kungligt han gör det! REKOMMENDERAR VERKLIGEN! Dock lite långtråkigt när han kom in för mycket i politiken men annars 4.5/5!! Klipp från uppträdandet kommer här..





Stay Tuned ~


Valbona
PUBLICERAT: 2009-10-01, 22:02:19 | URL: http://vaaallis.blogg.se/

hahah spela in de, och visa mig :D


sarah
PUBLICERAT: 2009-10-02, 17:20:37 | URL: http://saraahbille.blogg.se/

sötaste leon !! :D:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: