2009-09-28
 00:33:44

Resultat

Hade lite bråttom igår så det får bli den här bilden..



Blev faktiskt nöjd med resultatet, THANKS SIS! Idag har jag haft det väldigt lugnt hemma och jag har bara slappat, även pluggat lite. Ska se vidare på filmen "Bring it on, fight to the finish".. ingen märkvärdig film, rekommenderar verkligen inte den, men whatever xD Ska dricka lite mer té nuuuuuuu!

ps. vad tycker ni om håret? ;/


Stay tuned folks~ <3


Saga
PUBLICERAT: 2009-09-28, 16:47:28 | URL: http://sagapaga.blogg.se/

Svar: Tyvärr vet jag inte vad du pratar om när du säger "privatliv". Jag bryr mig inte om ditt privatliv, har aldrig gjort och kommer aldrig göra det heller.



En roman är inte en text på typ 20 rader utan bra mycket längre än så, du behöver absolut inte överdriva det hela :)



Angående att jag ska ta bort det som handlar om dig i min blogg. Jag gör det när du tar bort allt som handlar om mig ur din blogg och efter att du lärt dig Christines initialer utantill :)


Saga
PUBLICERAT: 2009-09-28, 19:48:30 | URL: http://sagapaga.blogg.se/

Svar: Oj någon vet exakt vart punkttangenten sitter på tangentbordet :)



Det var ditt val att klicka dig in på min blogg, läsa det jag skrev, klickade på länken, insåg att det var du och tog illa upp. Du gjorde allt det där av en egen vilja. Det var inte direkt så att jag talade om för dig attd u var tvungen att göra det. Du skickar en kommentar av egen vilja också, hade du inte skickat kommentaren hade ingenting hänt.



Och ja, precis som att jag står med i din blogg står du med i min blogg. Men fortfarande så är jag med i din blogg oavsett om du tar bort min länk eller inte med tanke på att det är jag som gjort din design, så ska du radera mig ur bloggen har du mycket att tänka på.



Som sagt, ingen tvingar dig till någonting. Du gör allt med en egen vilja :) Ha en mysig kväll, puss!


Bella
PUBLICERAT: 2009-09-30, 17:50:42 | URL: http://iisabellaaa.blogg.se/

niiice..hörru har du tatuerat dig än ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: