2009-09-21
 03:11:08

Uppdatering

Jag ber om ursäkt för att jag inte har varit aktiv på någon dag nu. Man kan säga att jag har haft rätt så fullt upp med massa olika saker. Till exempel så har vi haft en massa högtidsfirande här hemma. Vi muslimer firar Bajram, om det nu är någon som inte vet vad det innebär så kan ni bara googla det eller något. För jag pallar verkligen inte förklara det just nu. Vi hade endel gäster hemma, vilket var mycket trevligt. Mina kusiner från Helsingborg, mina syskon och deras fruar/män. Sen får man ju inte glömma att nämna alla de andra små filurerna, syskonbarnen såklart. Trodde seriöst jag skulle bryta ihop idag då de invarderade mitt rum. De lekte simon-says, och alla sa "simon says" samtidigt. Ni kan tänka er 7 hyperaktiva småbarn som har skuvat upp ljudnivån ordentligt. Detta pågick inte allförlänge dock, fick mitt lilla utbrott haha!

I helgen har jag festat och haft det allmänt trevligt. I lördags var jag på förfest hos Robert vilket var kuligt och leksamt, lite kortlekar och skämt bjöds det på. Sen lämnade jag stället med Kim och Danne för att dra oss mot en födelsedagsfest vid Rockstugan. Viktoria, syrrans kompis, fyllde 25 och det var supertrevligt att träffa henne och alla hennes vänner. Massa bål, tårta och liknande bjöds det på. Grattis grattis!.. Sedan blev det utgång med killarna, The Corner & Cafét blev det denna gången. Inne i stan träffade vi Pelle Svensson, den lilla räven. Fett go snubbe är det och mycket trevliga konversationer hade vi också! Kanske blev lite för mycket dans, men vi hade en jävligt rolig kväll iaf.

Ska bjuda på bild från helgen. Tilde som är fotografen med den kassa digitalkameran, men det får bli så.

folket + litetill   jag å danne

I övrigt så har jag varit ganska slapp under veckan. Vann 700kr på tippet i fredags, ätit endel onyttiga saker, kollat på idol, varit med vänner och haft det allmännt fucked up :D Jag har dock börjat gymma seriöst och jag hoppas det ger fina resultat till slutet av året. Har köpt nya redskap som är redo för användning. Ska bli biff ni vet ;).. menar ÄR BIFF men ska bli mer BIFF.


Stay tuned ~ / Bessssim



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: