2009-09-15
 15:21:52

Underbara människor

Jag har hunnit med en massa i stockholm! Fikat, shoppat, träffat underbara människor osv. Har hunnit umgås en massa med Christine, vi har haft det supermysigt! =) Tåget mot Göteborg åker ca. 20.00, då är jag framme 23.15 ungefär. Ska till min bror som bor där, min mamma är på besök hos honom, så förmodligen åker jag hem tillsammans med henne. Har bott hos Christine under dessa 4-5 dagarna. Hennes familj är jättetrevlig, speciellt Leonidas (Leo). Hur gullig som helst, supersöt dialekt också. Jeanette är Christines mamma, snäll och gästvänlig, dessutom är hon duktig på poker. Bild på Leo & Jeanette nedan, tror bilden är lite gammal men men.

Christines pappa Ilias lagar god mat, har sinne för humor och har en rund mage (haha). Sist men inte minst Vangelis (Vagge). Vad ska man skriva om honom, wow-freak typ haha, men en fett rolig och trevlig snubbe alltså! Hoppas vi träffas igen iaf. Här har ni ett klipp av hur Vagge kommer se ut om 2 år typ, fall han inte håller ner med wow:andet.
Jag fick äran att träffa två av Christines mycket bra vänner, Saga och Malin. Vi var och fikade på Café 60 i centrala Stockholm på lördagen. Vi hade några riktigt trevliga diskussioner, speciellt historian om kondomförsäljaren.

Saga, Malin och Christine var på UF-mässan i Älvsjö när en kille kom fram och försökte sälja en kondomhållare till dem.
Försäljaren: " Tja, en sådan här har ni väl inte" säger han och håller fram en kondomhållare.
Saga: " Jo jag fick en sådan av min mormor!"
Försäljaren: "Men ni två har väl ingen" säger han och kollar på Christine&Malin.
Saga: "Nej men de behöver ingen, vi är alltid tillsammans när vi har sex.." säger Saga och lägger armarna runt Christine&Malin.
Försäljaren: "ööhh..." säger han generat och vänder sig och går.

Hur stora är oddsen att man gör en kondomförsäljare generad och stum?

Fuck you and have a nice day!


Majlinda Berisha
PUBLICERAT: 2009-09-22, 21:37:21

BEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!! JAG knääääääääääääcker mig just nu vilken vidiooooooo hahahahahahahahahahahaha........snacka om att få ett riktigt anfall!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: