2009-09-24
 02:21:42

Yummie..

Har ätit en massa gott idag, igår, förrgår osvosv.. Haha, med andra ord så har jag fuskat lite och ätit bakelser som mina systrar har lagat! Igår (Tisdag) var jag i Åstorp, som ligger nära Helsingborg hos min syster. Där träffade jag även min supersnygga kusin Valbona, även kallad Vallis. Vi umgicks och hade det trevligt, som vanligt! :) Bild på henne har ni här!!

Vallis
Vann på tippet igen, 700kr+ gick jag denna gången.. Otur i KÄRLEK, tur i SPEL? Eller vad säger ni? (cfw) Tänkte omvandla denna bloggen lite till en modeblogg, pga lite brist på ämnen om man säger så. Framöver så kommer jag att modeblogga lite, vad tror ni om det? :) I alla fall, ska inte tråka ut er något mer. Bjuder på den sista bilden, tagen i Stockholm nära vinterviken.
Stay tuned TJEJER OCH KILLAR <3
Ps. Ska kolla på denna rysaren nu, säg vad ni tycker om den om ni nu har sett den..



valbona
PUBLICERAT: 2009-09-25, 22:07:36 | URL: http://vaaallis.blogg.se/

Du är sööt bess <3


Besim
PUBLICERAT: 2009-09-25, 23:26:44 | URL: http://besim.blogg.se/

haha ;D du me!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: